kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 10:46:02 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 10:24:58 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zastanów się co Ty pleciesz. Wywalanie features udokumentowanych,
> będących w ksh od lat, być może przez kogoś używanych jest głupotą.

Chyba pdksh != ksh? A jeśli nie to wytłumacz mi odmienne działanie pdksh
i ksh93.

> Teraz mam zapatchować basha tak, żeby BASH_VERSINFO nie było zmienną
> read-only, a bo chcę sobie w którymś skrypcie używać takiej zmiennej?

Na taką zmienną raczej nie ma zapotrzebowania. W przeciwieństwie do
stop/start i innych podobnych.

> Co to sobie za dyskusje uroiłeś? Może URLe chociaż?

URL? Słyszałeś, że już odkryto istnienie świata rzeczywistego? ;P

> pdksh jest bardzo dobrym shellem, chyba jedynym shellem porównywalnym
> z pdksh będzie zsh.

Nie obrażaj zsh (hmmm... z którym to shellem były problemy z
segfaultowaniem?). A ja ustosunkowałem się w wątku 'pdksh jako sh'.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!