kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 10:54:00 CET

GoTaR <gotar w poczta.onet.pl> writes:

> Chyba pdksh != ksh? A jeśli nie to wytłumacz mi odmienne działanie pdksh
> i ksh93.
Różne implementacje.

> Na taką zmienną raczej nie ma zapotrzebowania. W przeciwieństwie do
> stop/start i innych podobnych.
Nie ma zapotrzebowania na stop, możesz użyć service_stop i będzie
_to samo_ bez kombinowania z wywalaniem udokumentowanych features.

> Nie obrażaj zsh (hmmm... z którym to shellem były problemy z
> segfaultowaniem?). A ja ustosunkowałem się w wątku 'pdksh jako sh'.
Nie ma rzeczy idealnych.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr