status pld

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 11:51:18 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 11:39:54 +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Przeciez nie pisze: wymagane i686,
> dla starszych jest i386.

Właśnie dlatego.

> W celu?

Używania na maszynach, gdzie daje to wymierne rezultaty.

> Czy robiłeś kiedys porowniania np na Pentium wydajnosci pakietow i386
> z i586?

Robiłem na IBM 6x86PR150+120MHz oraz Cx6x86PR166+133MHz porównania
mpg123 skompilowanego na 386 (tragedia), 586 (lepiej) i 486 (ponad 5%
mniej zajętości CPU).

I przypomiam: to właśnie na najsłabsze maszyny warto optymalizować z
dwóch powodów:
a) tam wzrost wydajności jest ODCZUWALNY organoleptycznie,
b) mocne maszyny same mogą sobie budować pakiety.

A na mocne trzeba, ze względu na technikalia, typu TSC.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!