status pld

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Pon, 18 Lut 2002, 09:36:33 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> On Sat, 16 Feb 2002, Blues wrote:
[CIACH]
> Tak, ja nawet rzucilem na ircu pomysl by w PLD-1.1 zrezygnowac
> z wersji na i586 na korzysc Athlona.
> Jako ze stare Pentium powoli odchodzi do historii, na ix86 wystarczylyby:
Kto Ci naopowiadał takich bajek ??????? Jakoś dziwne, że ciągle większość
ludzi stawia serwery do np. SDI na owych "historycznych" Pentiumach.
Dlaczego ? Bo płyta z takim prockiem to cena rzędu 100zł (w
przeciwieństwie do tych "powyżej" PPro) a wydajność jest do takich sieci
wystarczająca aż nadto.
Pozdrawiam
--
Jacek Rzęsista