kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 11:59:01 CET

On 17 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zastanów się co Ty pleciesz. Wywalanie features udokumentowanych,
> będących w ksh od lat, być może przez kogoś używanych jest głupotą.

Standardowa instalacja nie obejmuje instalowania dowiązania /bin/sh. W
takim wypadku nie ma mowy o tym o czy mówisz. Możesz takiego zachowania
wymagać o ile byś używał w skrypcie /bin/pdksh lub /bin/ksh.

> A wszystko przez to, że się Tomkowi zachciało mieć funkcję przymusowo
> nazywającą się stop() w jednym skrypcie - i dlatego pozbawił użytkowników
> tych defaultowych aliasów. Głupota maksymalna.

Nie Janek .. jeszcze raz: nigdzie nie jest napisane że używajać tego jao
/bin/sh nie mam do tego prawa.

> Teraz mam zapatchować basha tak, żeby BASH_VERSINFO nie było zmienną
> read-only, a bo chcę sobie w którymś skrypcie używać takiej zmiennej?

A jest napisane tam cos o tym że używając basha jako /bin/sh nie mogę
czegoś takeigo zrobić ?