kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 12:01:51 CET

On 17 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> Nie ma zapotrzebowania na stop, możesz użyć service_stop i będzie
> _to samo_ bez kombinowania z wywalaniem udokumentowanych features.

1. posprawdzasz wszystki skrypty #!/bin/sh na nieużywanie stop() ?
2. zauważ że jest tam jeszcze pare innych aliasów i czy zagwarantujesz, że
   to samo co w pinkcie 1 w odmniesieniu do reszty.

Pisałem już o tym raz. Sprawa nie dotyczy tylko stop i nie dotyczy tylko
rc-scripts.