UTF-8 (was: Re: ekhem?)

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Nie, 17 Lut 2002, 12:19:53 CET

Dnia nie 17. luty 2002 11:37, GoTaR napisał:

> Może będzie rulez, jak zdefiniujesz obiekt docelowy określenia
> 'napisałeś' ;)
No tutaj rzeczywiście problem - to jest lista, sposób cytowania wymaga formy
tak jak na grupie dyskusyjnej (%F napisał:) Tak mam, gdy odpowiadam
wszystkim. Tylko, że gdybym "odpowiadał wszystkim" to na listę byłyby
wysyłane dwa posty o identycznej treści. Natomiast "na okoliczność odpowiedzi
do nadawcy" miałem ustawioną formę "napisałeś". Ale niech tam - przy
korespondencji z kimś indywidualnie - prawie nigdy nie uzywam cytatów - tak,
że przestawiłem
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl