kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 00:09:29 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:

> To jest głupi pomysł. Bardzo. Nie chce mi sie wyjaśniać dlaczego bo to
> oczywiste.

Janek mozesz odpoiedzieć normalnie ?
Dlaczego te aliasy powinny być tam zaszyte skoro w ządnym innym shellu
żadne aliasy nei są zaszywane wprost w kodzie ?
Nie mam nic pzreciwko aliaso ale te dotyczyć sesji interaktywnych a nie
interpretera skryptów bo choćby komunikaty o błedąch ajkei powstaja z
czegoś takiego są dezorientujace.
Po za tym opisałe, wcześniej co i jak. Dlaczego wczęniej nic nie pisałeś ?