jeszcze php 4.1.1 (fwd)

Nie, 17 Lut 2002, 13:47:22 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
[..]

> ale co (w tym wypadku) Apache ma wspolnego z PHP zeby to do jednego worka
> wrzucac?

$ ls -ld /var/run/apache
drwxrwx---    2 root     http         1024 lut 15 19:46 /var/run/apache
                         ^^^^

Chodzi o to że w tym katalogu mu się to może udać, ale katalog wyżej
jak to jest obecnie już nie :)
Stąd to permission denied :)
Maska na nazwy plików jest inna więc apache i php nie powinny sobie
przeszkadzać.