jeszcze php 4.1.1 (fwd)

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 17 Lut 2002, 13:50:24 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Sunday, February 17, 2002 1:47 PM
Subject: Re: jeszcze php 4.1.1 (fwd)

> On Sun, 17 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
> [..]

> $ ls -ld /var/run/apache
> drwxrwx---    2 root     http         1024 lut 15 19:46 /var/run/apache
>                          ^^^^
>
> Chodzi o to że w tym katalogu mu się to może udać, ale katalog wyżej
> jak to jest obecnie już nie :)
> Stąd to permission denied :)
> Maska na nazwy plików jest inna więc apache i php nie powinny sobie
> przeszkadzać.
gdybys tylko czytal wszystko...
tu nie chodzi o uruchamianie php jako CGI czy jako modul Apache (choc w
stanie jaki jest teraz to nawet CGI moze miec z tym problemy). Konkretniej:
[adasi w pld adasi]$ php

PHP Fatal error:  Unable to start session mm module in Unknown on line 0
[adasi w pld adasi]$
Czasami przydaje sie jakis skrypt napisac w php, a przenoszenie
php_session_mm gdziekolwiek poza tmp to blokuje
WK