kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 17 Lut 2002, 14:22:11 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 05:10:19AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:
> [..]

> To w takim razie mamy pousuwać te tony poprawek któtre mamy w innych
> pakietach bo pzrecież one też tam zmienaija standardowe zachowanie ?
Zazwyczaj poprawiamy błędy w programach. Natomiast dyskusja się
toczy na temat zmiany standardowego zachowania programu.

To tak jakbyś chciał zmienić w 'cp' znaczenie opcji '-a' na '-R'.
Albo w afio opcję '-i' na '-u' (-i znaczy install - bez sensu prawda?
nie lepiej -u, czyli unpack?).

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>