kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 11:51:43 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> Ty naprawde nie rozumiesz. A mnie sie juz nie chce w kółko tłumaczyć.

Wybacz ale nic nie wyjaśniłeś. W pierwszym podejściu zasłaniałeś się
brakiem czasu i tym że Ci się nie chce tłumaczyć. W klejnych tym że skoro
kiedyś kiedyś zam ciagnałem w kierunku używania pdksh jako /bin/sh to
teraz powinienem przyjąć ze spokojem wszystkie tego konsekwencje (też nie
wyjaśniłeś dlaczego).

> Przykłady poproszę.

Całe GOME używa innej niż standardowa lokacji dla plików desktop.

> Taki że robisz coś zupełnie bez zastanowienia się nad konsekwencjami
> tegoż.

Janek przeczytaj jednak list jaki napisałem wcześniej. Tam wyłozyłem
całosć od początku do końca. I jeszcze raz bo najwyraźniej dalej nie
dotarło to do Ciebie: chodzi  pdksh robiące jako /bin/sh do
interpretowanai skryptów.