kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 17 Lut 2002, 14:43:17 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 02:12:00PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 17 Feb 2002, wrobell wrote:
> [..]
>
> Znajdź mi w opisie POSIX sh fragment mówiący o tym że przed użyciem
>
> foo() {
> }
>
> musze użyć:
>
> unalias foo
To nie ma znaczenia. Nic mnie nie obchodzi co na ten temat mówi POSIX.
Jeśli chcesz się połowywać na POSIX, to:

1. weź źródła pdksh
2. zmień nazwę programu
3. i rób z nim co chcesz o ile Ci licencja pozwala

Natomiast nie możesz zmieniać standardowego zachowania programu.
Nie dlatego, że nie możesz. Dlatego, że w ten sposób ktoś
będzie miał przez to kłopoty z przenaszalnością skryptów.

    wrobell <wrobell w ite.pl>