kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 14:43:13 CET

On Sun, 17 Feb 2002, wrobell wrote:

> To nie ma znaczenia. Nic mnie nie obchodzi co na ten temat mówi POSIX.

Tak długo jak skrypt ma w pierwszej linijce #!/bin/sh nie masz prawa tego
ignorować .. a w tym wypadku skrypty startowe jak najbardziej coś takeigo
mają. I po raz Enty .. sprawa nie dotyczy li tylko skryptów startowych.

> Jeśli chcesz się połowywać na POSIX, to:
>
> 1. weź źródła pdksh
> 2. zmień nazwę programu

Bzdura nic do czegoś takeigo mnei nie zobowiazuje.

> 3. i rób z nim co chcesz o ile Ci licencja pozwala

Licencja czegoś takiego nie zabrania.

> Natomiast nie możesz zmieniać standardowego zachowania programu.

Mogę. Zapewne sam coś takiego też juz zdażyło Ci się zrobić.

> Nie dlatego, że nie możesz. Dlatego, że w ten sposób ktoś
> będzie miał przez to kłopoty z przenaszalnością skryptów.

Jeszcze raz. Sprawa dotyczy /bin/sh. pdksh nie instaluje standardowo tego
dowiązani. Ile razy mozan to powtarzać ?