kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 17 Lut 2002, 15:03:23 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 02:43:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak długo jak skrypt ma w pierwszej linijce #!/bin/sh nie masz prawa tego
> ignorować .. a w tym wypadku skrypty startowe jak najbardziej coś takeigo
> mają. I po raz Enty .. sprawa nie dotyczy li tylko skryptów startowych.

> Bzdura nic do czegoś takeigo mnei nie zobowiazuje.

> Licencja czegoś takiego nie zabrania.

> Mogę. Zapewne sam coś takiego też juz zdażyło Ci się zrobić.
Nie twierdzę, że coś zabrania Ci to robić.

Ktoś pdksh-a tworzy. Jego autor ma taką a nie inną wizję programu.
Program ten zachowuje się w wielu miejscach w taki a nie inny
sposób - zamierzony przez autora. I ty chcesz mu to popsuć.

Twoje zmiany wprowadzają _niekompatybilność_. Jeśli potrzebujesz
innej implementacji ksh-a, to stwórz ją (bazując na np.: pdksh)
a nie rozwalasz komuś pracę...

> Jeszcze raz. Sprawa dotyczy /bin/sh. pdksh nie instaluje standardowo tego
> dowiązani. Ile razy mozan to powtarzać ?
Są systemy, na których pdksh jest jako standardowe /bin/sh. Po Twojej
poprawce skrypty pisane na systemach opartych o PLD, mogą być
nieprzenaszalne.

    wrobell <wrobell w ite.pl>