rpm 4.0.4 && db 4

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 17 Lut 2002, 15:02:33 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 03:14:27AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Co do rpma >= 4.0.3 to ma on taki miły feature, że można podawać
> mu w %files pliki które mają zostać wyłączone np.
> %exclude zosia

Nie tylko - jeszcze %dev(typ,major,minor) (czy jakoś podobnie).
Oraz porządną obsługę instalowania części hardlinków (to co wyszło
w glibcu i do czego dopisywałem workaroundy do rpm 4.0.2), przy czym
pakiety zrobione tak, by instalować tylko część hardlinków, są
niekompatybilne z rpm < 4.0.3 (albo 4.0.4?), i to chyba tego dotyczyło
to wymaganie z pakietu zrobionego 4.0.4...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/