status pld

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 18 Lut 2002, 09:59:49 CET

On Mon, 18 Feb 2002 jasio w myslenice.dhs.org wrote:

> Date: Mon, 18 Feb 2002 09:36:33 +0100 (CET)
> From: jasio w myslenice.dhs.org
> To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>
> Subject: Re: status pld

> [CIACH]
> Kto Ci naopowiadał takich bajek ??????? Jakoś dziwne, że ciągle większość
> ludzi stawia serwery do np. SDI na owych "historycznych" Pentiumach.

To nie bajki, a rzeczywistosc. Tylko w troche innym segmencie
rynku  - klientow instytucjonalnych. Klient woli zaplacic i miec gwarancje
na sprzet niz brac takiego "zloma" z demobilu.

Wiadomo, ze dla sieci osiedlowej, komputera w domu, w malej firmie bedzie
inaczej (bo taniej).

I nikt tu nie mowi: PLD - wymagany PPro lub wiecej, tylko zeby
miec _jedna_ wersje dla < PPro i jedna dla >= PPro.

> Dlaczego ? Bo płyta z takim prockiem to cena rzędu 100zł (w
> przeciwieństwie do tych "powyżej" PPro) a wydajność jest do takich sieci
> wystarczająca aż nadto.

Zgoda, tylko co jak taki serwer za 100 zlotych sie zepsuje?
Albo zacznie brakowac pamieci... a stare SIMMy ciezko teraz upolowac.

A niestety dzien przestoju pracy firmy jest drozszy niz koszt
nawet porzadnego serwera...

Tak bajdełejem, to znam przypadki, ze sa firmy co nie chca nawet nowego,
ale skladaka (i to wypasionego - scsi,smp itp.) - tylko firmowego Compaqa
czy innego IBM'a.

M.
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-