[a ja nie]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 18 Lut 2002, 11:44:30 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 03:41:20PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> Przecież proponuję:
>
> a) nazwać naszą pierwszą próbę zrobienia stable "PLD-0.6", gdyż
>    PLD-1.0 sugeruje kompletny produkt, którego w/g mnie nie mamy,
> b) przygotować dokumentację, w tym przede wszystkim dokumentację
>    do instalacji systemu (trochę nad tym pracuję)
> c) postarać się przygotować sposób pracy nad PLD, bo dzisiaj
>    naprawdę nie wiadomo, kiedy spec trafia na buildery
>    i kto go tam wysyła,
> d) przygotować dokładne założenia następnej wersji PLD i potem się
> [...]
Bez brawury.
Ja mam pld na 4 axp zainstalowane i to dziala.
Temu jest daleko do dzialania w taki sposob zeby nie developer sobie
poradzil. Ale mnie osobiscie to wisi. Wiec pomysly na kasowanie
troche wkurwiaja. Bo IMHO na axp PLD dziala lepiej niz RH.
Powaznie. Porty wszystkich dystrybucji na axp sa zacofane.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.