[a ja nie]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 20 Lut 2002, 23:17:38 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:
> Przecież proponuję:
> a) nazwać naszą pierwszą próbę zrobienia stable "PLD-0.6", gdyż
>    PLD-1.0 sugeruje kompletny produkt, którego w/g mnie nie mamy,

Niepotrzebnie rozwodzisz się nad numerkami.
Co za różnica czy nazwiemy to numerkiem 1.0 czy 8.0 ??

> b) przygotować dokumentację, w tym przede wszystkim dokumentację
>    do instalacji systemu (trochę nad tym pracuję)

Ja też postaram się trochę nad tym popracować... tylko niech mi ktoś powie
gdzie te początki, które są; gdzie leżą...

no cóż - jest http://buildlogs.pld.org.pl

> e) znaleźć chętne czasopismo do zamieszczenia PLD 0.6 wraz
>    z obszernym artykułem i opisem instalacji,

Myślisz, że to będzie problem??
Nie sądzę...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...