zapisy do partii

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:03:10 CET

sobota, 16. luty. Tomasz Kłoczko pisze:

[wycinam references, żeby odciąć się od offtopiców]

>Daniel zapominasz o jednej dość ważnej rzeczy. Mianowicie o tym
>że zajmowanie sie czymś co nie ejst Ci bezpośrenio potzrebne
>jest zbędne, a wręcz szkodliwe.
napisałem to, żeby zainteresować potencjalnych developerów,
których mógłby łączyć wspólny interes. tak się czasami składa, że
można znaleźć w pewnych tematach wspólny mianownik, a nie tylko
patrzeć na czubek swojego nosa.

>Masz maszynkę na athalonie ? Ja nie i spodziewam ie takowej
>dopiero jesienią. Ergo nie rusze osobiście palcem żeby cos tu
>znaczacego zrobić o ile nie bede miał potzreby. IA64 ? To samo.
>Ma ktoś taka maszynkę ? Ma ktoś potzrebę używanai teraz takeij
>maszynki ?
myśle, że maniacy pokroju malekitha mogli by się zainteresować.
a jeśli nie, to trudno, ale w momencie, gdyby zainstaniała taka
potrzeba, to pierwszy krok byłby już zrobiony, niejako przy
okazji. inwestycje w research się zwykle zwracają.

>Ty sam w miedzyczaie nie beziesz miał co do garnka włożyć.
o mnie się nie martw, ja sobię radę dam. jakbym nie potrzebował
tego do konkretnego zastosowania, tzn. do javy, to bym się nie
odzywał.

>z punktu widzenia zastosowań linuxowych używanie javy jest
>marginalne.
BULLSHIT! BULLSHIT! BULLSHIT!

>lub przynajmniej nie pzreszkadzać głupią polityką udosepniania
>różnych komponemntów takim osobom jak Ty.
ok, to napiszę tak do nich, ale muszą wiedzieć, ktom zacz. a do
tego potrzebuję press release.

>Patrząc po statykach ruchu na ftp powyzsze jest w pełnej zgodzie
>z takim zastanawianiem się. Po za Japonią, Czechami, parunastoma
>procentami ruchu z adresów niezarejestrowanych w DNS ponad 3/4
>to ruch z Polski, a cała reszta nie sumuje się nawet w *jdeden
>cały procent*. Teraz juz to dlaczego pytanie sie o PLD przez
>kogoś z po za Polski wygląda tak a nie inaczej. Śmiem twierdzić,
>że dowlna inna dystrybucja z w okło 40ciu na ~80 klasyfikowanych
>na lwn.net jest lepiej identyfikowalna dla kogoś takeigo kogo
>się pytałeś.
dlatego się trzeba dobrze przedstawić. co mnie obchodzi ruch na
ftp, tego przecież nie będę pisał w press release.

>OK. Tylko nie spodziewaj się że w kilka dni po czymś takim coś
>faktycznie zacznie sie tu zmieniać. Albo inaczej: jeżlei zrobisz
>to tak "standardowo" to prędzej niż przed upływem pół roku nie
>spodziewaj się efektów.
dla mnie efektem będzie: dziękujemy za zainteresowanie,
dostarczone przez was informacje przeanalizujemy wspólnie
z naszymi specjalistami, zastanowimy się czy możemy pomóc.

>Pwiem Ci tyle że w obecnym gronie PLD jest może w sumie trzy
>osoby które zdają sobie jako ytako sprawę z tego co się w tej
>chwili z PLD dzieje.
ja wiem, że mamy jave, icradiusa, wiem, że bawimy się resinami.
ktoś wie o ipv6, ktoś o gnomie, ktoś jeszcze coś innego. i na to
liczyłem, że ktoś napisze cokolwiek od siebie. po to było zadanie
domowe, którego nikt nie wykonał, jeno co poniektórzy jak zwykle
rzucili się na smaczne kąski offtopiczności.

>Jeżeli ktoś to zrobi, a co więcej nie popełni przy tym więcej
>niż pewną graniczna ilość błędów wynikająca z podejmowanai
>decyzji na podstawie rzutu monetą to chwała mu za to.

WIĘC PONAWIAM: KTOŚ SIĘ PRZYŁĄCZY?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}