zapisy do partii

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:41:31 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 12:03:10PM +0100, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:
> myśle, że maniacy pokroju malekitha mogli by się zainteresować.
> a jeśli nie, to trudno, ale w momencie, gdyby zainstaniała taka
> potrzeba, to pierwszy krok byłby już zrobiony, niejako przy
> okazji. inwestycje w research się zwykle zwracają.

Amen.

> dlatego się trzeba dobrze przedstawić. co mnie obchodzi ruch na
> ftp, tego przecież nie będę pisał w press release.

żebyśmny się nie znaleźli w sytuacji:
"Kurde, kiedy wygram na tej loterii?"
"A grasz?"
"Nie."

Bo właśnie nie granie proponuje Tomek.

> ja wiem, że mamy jave, icradiusa, wiem, że bawimy się resinami.
> ktoś wie o ipv6, ktoś o gnomie, ktoś jeszcze coś innego. i na to
> liczyłem, że ktoś napisze cokolwiek od siebie. po to było zadanie
> domowe, którego nikt nie wykonał, jeno co poniektórzy jak zwykle
> rzucili się na smaczne kąski offtopiczności.

> WIĘC PONAWIAM: KTOŚ SIĘ PRZYŁĄCZY?

Napiszę coś na jutro, może o pakietach devel-like :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-