vim & ispell

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:32:45 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 09:23:45PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Jeszcze jest do poprawki coś alpha-specific - nie łyka hasha zrobionego
> przez ispella na alphę (ispell-polish.*.alpha.rpm).

Ok, oblookam (zgaduje, że bruździ ten chory konfi z djgpp).

> On sprawdza tylko to, co nie zostało pokolorowane przez syntax...

Zmieniłem go, żeby sprawdzał również to co jest pokolorowane (ale nie
ruszał np. visual czy hlsearch). Rozwiązanie powinno być inne, ale to
spooooro roboty. Znaczy trzeba by do atrybutów podświetlania dodać
spell=yes|no. Tylko, nie jest to takie proste.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-