vim & ispell

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:43:52 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 12:32:45PM +0100, Michal Moskal wrote:

> Ok, oblookam (zgaduje, że bruździ ten chory konfi z djgpp).

Już wiem, w którym miejscu to się wali (linit(), warunek w linii 3160
patcha), ale teraz już nie wiem jaką wersją ispella został wygenerowany
ispell-polish na alphę, bo _na ftp nie ma ispella na alphę_, wrr!
W buildlogs też nic nie ma o ispellu na alphę.
Możliwe, że ten słownik był wygenerowany zupełnie inną wersją ispella.

Porównywałem strukturę hashheader w ispellu i vim-ispell (na początku
z tym miałem problemy) - typy są takie same (z dokładnością
signed/unsigned), nie ma różnyc typu int-long albo int-size_t, które
mogłyby bruździć na alfie...

--
Jakub Bogusz