status pld

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 12:56:08 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 03:23:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Inni wcale nie muszą lubieć tego co robisz tylko dlatego że masz dobre
> intencje :)
> Jeżeli nie bendą docierać do Ciebie uwagi innych to poprostu zaczną Cie
> unikać. Ostracyzm to jedyny w tym wypadku cywilizowany oręż.

Czy ja Ci każę coś lubić? Tłumaczę tylko, że nie wszyscy działają wg
algorytmu: rób coś, tylko jeśli jest ci to niezbędne do życia.
Zaryzykowałbym twierdzenie, że większość ludzi, towrzączych OpenSource
nie działa wg tego algorytmu. Jeśli ty działasz, to bardzo mi przykro.

> :) .. jak bedziesz się prezentował ludziam z IBM to też powiesz im że
> chcesz maszynkę do zabawy ? Może dadzą do zabawy jakąć maszynkę na S/390
> .. w końcu to tylko marne pareset tysięcy $ :-)
> Próbuj :)

Nie będe im mówił po co mi ia64/x86-64/s/390/whatever. Oni będa mieli swój
interes. A, że dla mnie to zabawa, to ich ni grzeje ni ziębi.

A co zaszkodzi spróbować.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-