status pld

Sob, 16 Lut 2002, 15:23:13 CET

On Sat, 16 Feb 2002, Michal Moskal wrote:

> A jak zrobię coś, mi niepotrzebnego, to co? Zbijesz mnie? Wyobraź sobie,
> że ja robię coś w PLD dlatego, że lubię, a nie dlatego, że muszę. I
> pewnie kilka innych osób podobnie.

Inni wcale nie muszą lubieć tego co robisz tylko dlatego że masz dobre
intencje :)
Jeżeli nie bendą docierać do Ciebie uwagi innych to poprostu zaczną Cie
unikać. Ostracyzm to jedyny w tym wypadku cywilizowany oręż.

> Dla zabawy?

:) .. jak bedziesz się prezentował ludziam z IBM to też powiesz im że
chcesz maszynkę do zabawy ? Może dadzą do zabawy jakąć maszynkę na S/390
.. w końcu to tylko marne pareset tysięcy $ :-)
Próbuj :)

> To motyka w rękę i tłumasz to gościom z Suna.

No już pisałem że nie mam takiej potrzeby .. ja osobiście, i dopóty dopóki
takowej nie bendę miał to co ci goście robia naprawdę mało bedzie mnie
obchodzić. Zapewne inna sytuacja będzie w przypaku osób które mają
potrzebę używania javy. Ja poprostu do nich nie należę. Mamy juz rózne
grupy zainteresowań w ramach tego co sie dzieje w PLD (GNOME, KDE, ipv6,
python, perl) i nic nie stoi na przeszkodzie żeby zaczeła się wykluwać
grupa zainteresowana javą. Mozesz tu korzystać z tego że tworzymy większy
organizm po to żeby tym faktem wywierac nacisk na chćby ludzi z Sun ale
oszukuj się .. nie zrobię nic za Ciebie w czym nie bendę widział zasranego
swojego jakiegokolwiek interesu :)

[..]
> Parse error.

Zastanów się: czego oczekujesz choćby odemnie czy jakiego rodzaju zmian
oczekujesz po sporządzniu swego rodzniu CV dla PLD (?). Inaczej: jeżli
dużo bardziej znane grupy zajmujące się robieniem dystrybucji jak grupa
związana z Debianem czy ludzie z MDK czy RH nie mogli na dobrą sprawę
zrobić tu dużo więcej to czy warto iść tą samą drogą co oni ? czy jest
sens opierać się o "jest nas dużo a może być więcej" i w ten sposób
naciskać na Suna ? Najwidoczniej tego typu naciski i prośby spływaja po
nich jak po kaczce. Albo trzeba wymyśleć inna drogę dotarcia (w Wawie
zdaje się że jest "delegatura" Suna i zdaje sie że jakiś znajomych możemy
tam mieć .. kto wie czy nasisk na "górę" idący od ich własnych pracowników
nie byłby tu w takim razie skuteczniejszyt ?) albo należy dać sobie z tym
spokój.