status pld

adasi@grubno.da.ru adasi w grubno.da.ru
Pon, 18 Lut 2002, 15:29:48 CET

On Mon, 18 Feb 2002 jasio w myslenice.dhs.org wrote:
> On Mon, 18 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
<ciachciach>
> [CIACH]
> Te płyty mają już sloty na DIMM-y :-P Jedne są tzw. przejściowe (mają
> sloty SIMM i DIMM) a trochę "nowsze" (np. pod K6) mają już tylko i
> wyłącznie pod DIMM-y. Chyba nie powiesz mi, że DIMM-a ciężko upolować ?
> :-P
Tak BTW/OT to czy spotkaliscie sie z czyms takim:
mam plyte 'przejsciowa' (4xSIMM,2xDIMM)
w 4 SIMM jest w sumie 32MB i teraz:
jezeli wloze w jeden DIMM 32MB widzi mi 64, jezeli wloze w jeden DIMM 64MB
widzi mi 64MB, jezeli wloze w jeden 64, w drugi 32, widzi mi 64, tak samo
64 i 64, a jezeli mam 2x32 to widzi mi 80....
nie martwcie sie, ja tez tego nie rozumiem ;)