status pld

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:19:07 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 16:13:29 +0100, Marcin Chojnowski wrote:

> wydajny sprzęt to sobie z cvs będiesz pobierał i kompilował. Nie
> widzę zastsowowania dla i586 chyba że to jest router albo terminal
> jakiś. To po prostu się nie opłaca, bo za niewielkie pieniądze

Przepraszam, ale czy ty przypadkiem nie jesteś po prostu za głupi żeby
zrozumieć, że niektórzy MAJĄ (zwracam uwagę na czas teraźniejszy)
maszyny i[45]86?

> dostaniesz teraz durona.
> Płyta pod k6 kosztuje ok 300 zł procek tez
> niemało bo tego się nie produkuje.

Powiedz to studentowi z biedniejszej rodziny. I tak samo mu tłumacz to,
że nie może wykorzystać w pełni możliwości i tak słabego sprzętu.

> nie dla mnie cena + 20% to nie wielki pieniądz i nie pisz mi
> serwerach jeśli siedzi tam dysk 1.6 gb i to nie scsi na dodatek.
> Chyba chciałeś napisać routerów ;-)

Łomatko, PLD jest tylko na routery i serwery? To ja lecę do cvsu
wyrzucać jakieś gnome-games i inne niepotrzebne przecież twoim zdaniem
rzeczy.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!