status pld

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 18 Lut 2002, 15:35:45 CET

Dnia 18 lut o godzinie 16:13:29 +0100, Marcin Chojnowski napisał(a):

> No to masz już pakiety dla i586, to teraz skoro to taki super
> wydajny sprzęt to sobie z cvs będiesz pobierał i kompilował. Nie
> widzę zastsowowania dla i586 chyba że to jest router albo terminal
> jakiś. To po prostu się nie opłaca, bo za niewielkie pieniądze
> dostaniesz teraz durona. Płyta pod k6 kosztuje ok 300 zł procek tez
> niemało bo tego się nie produkuje.

Przepraszam, o czy piszesz? Że nie opłaca się kupować <i686? Że pakiety
i586 są niepotrzebne, bo nikt nie ma i586?

Dyskusja na temat "Po co kupować i586" nie ma sensu.
Można się zastanawiać tylko, czy ktoś używa i586 (ja np. używam) i jakie są
różnice w prędkości działania pakietów i386<->i586.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --