status pld

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Pon, 18 Lut 2002, 16:07:54 CET

On Mon, 18 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:
[CIACH]
> jakiś. To po prostu się nie opłaca, bo za niewielkie pieniądze
> dostaniesz teraz durona. Płyta pod k6 kosztuje ok 300 zł procek tez
> niemało bo tego się nie produkuje.
Skąd takie ceny ???????? Z sufitu ??? Z cennika sprzed paru lat ??????

> nie dla mnie cena + 20% to nie wielki pieniądz i nie pisz mi
> serwerach jeśli siedzi tam dysk 1.6 gb i to nie scsi na dodatek.
> Chyba chciałeś napisać routerów ;-)
Po pierwsze - mowa o prockach (i płytach pod nie) a nie o dyskach i ich
rozmiarach. A po drugie chciałem napisać _serwerów_ a nie routerów.
Niektórym do poczty, dns-a, maskarady, ftp-a i apacza wystarczy nawet i
1.2 GB :-P. Nie musi to zaraz być serwer, z którym łączy się
kilka(dziesiąt) tysięcy osób naraz. I to wszystko działa. Bez problemu.
Pozdrawiam
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.dhs.org