status pld

adasi@grubno.da.ru adasi w grubno.da.ru
Pon, 18 Lut 2002, 15:44:17 CET

On Mon, 18 Feb 2002, Daniel [iso-8859-2] Mróz wrote:
> On Mon, Feb 18, 2002 at 16:13:29 +0100, Marcin Chojnowski wrote:
<ciach ciach ciach>
> No i co z tego? W takim razie mamy sie pozbywac sprzetu, ktory
> juz jest i doskonale spelnia swoje zadanie, tylko dlatego, ze na rynku
> dostepne sa nowsze rozwiazania? Przeciez to jest bez sensu.
Poczytaj sobie w ostatnim Enterze AFAIK o komputerach w kosmosie... oni
tam (we wszystkich Shuttle) maja dziesiecioletni sprzet i pamieci
tasmowe.... i nie chca tego  zmieniac
> A dlaczego nie? Napisz cos wiecej.
serwer z definicji to komputer w sieci ktory udostepnia jakas usluge...
Mam maszynke 586 ktora serwerem JEST mimo ze ma dwa starutkie Samsungi 2.5
GB... udostepnia poczte (moja chociazby), www, ftp, jest proxy (squid).
Dziala mi to, a jezeli bede zmienial to tylko po to zeby moc sobie
pakieciki budowac dla testow (bo kilka godzin na duperele w FTP to za duzo
:)
router w ASK zazwyczaj tez jest serwerem
> A serwery WWW to rozumiem wymagaja jakichs niewyobrazalnie duzych
> zasobow dyskowych. Tak samo FTP, DNS, SMTP/POP3/IMAP, ...
Chociazby WWW... PLD postawiony jako serwer poczty/ftp/www zajmuje
zdziebko 1 GB i to z tona pakietow -devel

--
a ja sie nie podpisze :P