status pld

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:47:23 CET

Dnia Pańskiego 18 Feb, 2002, Daniel Mróz napisał(a):
> Tak. Rozumiem, ze zasponsorujesz nowe dyski twarde wszystkim
> uzytkownikom i586 z HDD <= 850MB.

No sam napisałeś że twój p120 jest super i starcza do poważnej
pracy. Ja tego nie pisałem ja mam Durona 900 i dysk 20 gb i uważam
że to sprzęt do poważnej pracy i bez problemu mogę sobie sam coś
zrobić.

> No i wlasnie znalazles zastosowanie, a wlasciwie tylko ulamek
> liczby wszystkich zastosowan.

No tak ale dla routera czy terminala to niewiele daja ta
optymalizacja pentium, chyba że masz router NAT i kilkaset klientów,
chociaż wtedy to raczej się kupuje router.

> A dlaczego nie? Napisz cos wiecej.

no widać że jesteś takim domowym serwerowiczem bo taki serwer to
śmiech a nie serwer i raczej do zabawy a nie do poważnej pracy.
Chyba nie uruchamiałeś nigdy serwera np plików na sambie mając
p120 i dysk 1,6 jak każdy user potrzebuje megabajtów i ostro
obciąża taki sprzęt, nie mówię tu już o serwerze SQL, inne
rozwiązania do zabawy raczej nie potrzebują i586 a jeśli bardzo
potrzebują to można sobie wszystko skompilować. Zresztą i tak ja
nie decyduję, ale likwidacja i586 by zaoszczędziała miejsca dla
innych architektór.

> A serwery WWW to rozumiem wymagaja jakichs niewyobrazalnie duzych
> zasobow dyskowych. Tak samo FTP, DNS, SMTP/POP3/IMAP, ...

weź mnie nie rozśmieszaj, jeśli to serwerek w firmie co ma 3
userów to styka ale jak się robi 50+ to już kwas.

Martii