status pld

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:53:18 CET

Dnia Pańskiego 18 Feb, 2002, Bartosz Jakubski napisał(a):
> Jakieś dane?

takie dane z obserwacji, wszystkie i586 co znam to routery, jako
serwery się niestety nie wyrabiają, szczególnie że wymagania
userów to nie to samo co kiedyś.

Sam mam router do sdi na i586 ale nie będę płakał jak mi zniknie
i586 bo i i386 świetnie będzie chodziło. A jak zechcę to
przebuduję sobie potrzebne pakietki na domowym sprzęcie w
kilkanaście minut --target=i586

To moje zdanie i każdy z was może mieć inne, nie ma się co
kłócić niech statystyki z ftp powiedzą same za siebie. KLOCZEK
proszony o podanie statystyk popularności architektór.
Martii