status pld

adasi@grubno.da.ru adasi w grubno.da.ru
Pon, 18 Lut 2002, 15:53:24 CET

On Mon, 18 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:
> takie dane z obserwacji, wszystkie i586 co znam to routery, jako
> serwery się niestety nie wyrabiają, szczególnie że wymagania
> userów to nie to samo co kiedyś.
Bledna obserwacja
> Sam mam router do sdi na i586 ale nie będę płakał jak mi zniknie
> i586 bo i i386 świetnie będzie chodziło. A jak zechcę to
> przebuduję sobie potrzebne pakietki na domowym sprzęcie w
> kilkanaście minut --target=i586
oj watpie... przebudujesz w kilkanascie minut:
cala base, caly apache, caly php, mysql, postgresql, sambe, 3/4 pakietow
-devel i kupe innego stuffu?
> To moje zdanie i każdy z was może mieć inne, nie ma się co
> kłócić niech statystyki z ftp powiedzą same za siebie. KLOCZEK
> proszony o podanie statystyk popularności architektór.
Problem w tym ze tu KAZDY ma inne od twojego z tego co zauwazylem
A statystyki popularnosci architektur w ten sposob nie wypala, bo w
wiekszosci apt-get update/dist-upgrade jest na maszynkach z mocnym laczem
czyli z bogatym wlascicielem czyli i686
WK