status pld

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 18 Lut 2002, 15:59:42 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 15:53:24 +0100, adasi w grubno.da.ru wrote:
> oj watpie... przebudujesz w kilkanascie minut:
> cala base, caly apache, caly php, mysql, postgresql, sambe, 3/4 pakietow
> -devel i kupe innego stuffu?
No i nie wolno zapominac o najwazniejszym: glibc, ktore przy
kompilacji zzera ponad 400MB miejsca na HDD (zapewne duzo wiecej, ale
kiedy ostatnio kompilowalem glibc, to tylko tyle wolnego miejsca
mialem). Bez rekompilacji glibc pakiety pod i586 duzo nie przyspiesza.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?