status pld

Piotr Meyer aniou w root.pl
Pon, 18 Lut 2002, 16:05:57 CET

On Mon, 18 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:

> no widać że jesteś takim domowym serwerowiczem bo taki serwer to
> śmiech a nie serwer i raczej do zabawy a nie do poważnej pracy.
> Chyba nie uruchamiałeś nigdy serwera np plików na sambie mając
> p120 i dysk 1,6 jak każdy user potrzebuje megabajtów i ostro
> obciąża taki sprzęt, nie mówię tu już o serwerze SQL, inne
> rozwiązania do zabawy raczej nie potrzebują i586 a jeśli bardzo
> potrzebują to można sobie wszystko skompilować. Zresztą i tak ja
> nie decyduję, ale likwidacja i586 by zaoszczędziała miejsca dla
> innych architektór.

Piszesz bez sensu. Argument, że p120 jest za słabe na serwer
bo nie uciągnie wymieninego przec Ciebie rozwiązania jest OKDR.
Ja mogę wymyślić coś innego. Np. serwer news dla 10k userów.
Typowe i686 też się nie wyrobi. To co, wywalamy 686 z listy?
Twój styl pisania bardzo przypomina osobę, która administruje
od niedawna i jest okropnie przejęta Straszliwie Profesjonalnymi
Rozwiązaniami. Zrozum, nie zawsze potrzebne jest kilka procesorów,
sporo jest przypadków, gdy i586 spokojnie wystarcza. A co do
dysków 1,6... W swoim czasie szczęśliwy byłbym jak norka,
gdybym takie mógł dorwać w większej ilości. Niestety, dostawcy
oferowali już tylko 18-stki. Jak sądzisz, ile zapasowych
MXów można założyć, żeby jakoś wykorzystać tę przestrzeń?

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer