status pld

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 18 Lut 2002, 19:58:39 CET

--->[Quoting Leszek Krupiński <leszek w php.net>:]

> Witam
>
> Ship log, stardate [-30]8033.7, ZyTeK reports:

> Heh, ja mam P200MMX i mnie szlag trafia, bo co rano sprawdzam
> komputer to połowa daemonów leży. W logach nic nie ma, bo i nic
> się nie dzieje. Poprostu padają. Już nie wiem co robić...

Panowie, dajecie luzik, bo zacznę moderować listę.
Wojny sprzętowe sobie darujmy, nie obchodzą mnie te czy inne
poglądy.

Leszek, a ty sprawdź komputer w serwisie, przestań narzekać,
bo dystrybucja i586 działa bez problemów.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org