status pld

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 22:56:12 CET

Dnia Mon, Feb 18, 2002 at 07:58:39PM +0100, --s+ napisał(a):
[...]
> Panowie, dajecie luzik, bo zacznę moderować listę.

Puść CFV. W każdym razie ja jestem ZA. Jeśli na
moderowanie niewszyscy się zgodzą, to może przynajmniej zrobic
"konkurencyjną" pld-devel-pl-moderated która była by "podzbiorem"
pld-devel-pl ? Ostatnio naprawde ciezko wylowic z tej masy poczty cos na
temat (co zreszta dobrze widac w pld-trafic :> )

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów