syslog-ng i logowanie na tty12

Grzegorz Goławski grzegol w poczta.fm
Wto, 19 Lut 2002, 16:03:29 CET

Ostatnio zupgradowałem sobie kbd do wersji 1.06-14 i przestały mi pojawiać
się logi na 12 konsoli.

Podczas startu systemu syslog-ng (1.4.14-1) się uruchamia i logi o tym
pojawiają się na tty12. Wszystko jest w porządku do czasu gdy uruchamia się
skrypt /etc/rc.d/init.d/console, który dla każdej konsoli (u mnie od 1-12)
uruchamia open -c nr -s -w -- setfont. Od tego czasu na tty12 nie pojawiają
się żadne logi. Pomaga dopiero restart sysloga.
Tak tylko dzieje się w przypadku wykrycia framebuffera, gdy go nie ma
uruchamiane jest tylko raz setfont.

Nie wiem, czy dzieje się tak tylko u mnie, ale możeby zrezygnować z
uruchamiania setfont na każdej konsoli z osobna. Miałem tak wcześniej i
wszystko było w porządku (pl literek nie ma wtedy tylko podczas logowania).

Jeżeli to nie jest dobry pomysł, to może chociaż uruchamiać skrypt console
przed syslog-ng?

--