syslog-ng i logowanie na tty12

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 19 Lut 2002, 16:15:06 CET

On Tue, Feb 19, 2002 at 04:03:29PM +0100, Grzegorz Goławski wrote:
> Ostatnio zupgradowałem sobie kbd do wersji 1.06-14 i przestały mi pojawiać
> się logi na 12 konsoli.

Znamy...

> [...]
> skrypt /etc/rc.d/init.d/console, który dla każdej konsoli (u mnie od 1-12)
> uruchamia open -c nr -s -w -- setfont. Od tego czasu na tty12 nie pojawiają
> się żadne logi. Pomaga dopiero restart sysloga.
> Tak tylko dzieje się w przypadku wykrycia framebuffera, gdy go nie ma
> uruchamiane jest tylko raz setfont.
>
> Nie wiem, czy dzieje się tak tylko u mnie, ale możeby zrezygnować z
> uruchamiania setfont na każdej konsoli z osobna. Miałem tak wcześniej i
> wszystko było w porządku (pl literek nie ma wtedy tylko podczas logowania).

Nie tylko podczas logowania (przynajmniej tam gdzie testowałem).

Może dodać do sysconfig/console parametr z listą konsol do zrobienia
setfont?

> Jeżeli to nie jest dobry pomysł, to może chociaż uruchamiać skrypt console
> przed syslog-ng?

Nie bardzo - syslog powinien wstać możliwie jak najwcześniej, natomiast
console może być dopiero po potencjalnyn starcie nfsfs (fonty są
w /usr).

--
Jakub Bogusz