kernele i moduły

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 20 Lut 2002, 13:44:30 CET

On Wed, Feb 20, 2002 at 01:06:11PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przypominam, że problem:
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:9881
> _MUSI_ być rozwiązany przed release 1.0.
>
> Wydaje mi się, że najlepszym i najprostrzym rozwiązaniem
> było by instalowanie wszystkich modułów z poza kernel.spec
> do /lib/modules/version/misc/ (aktualnie tak jest teraz
> w 2.4, w 2.2 chyba nie) oraz w %post przy upgreade przekopiowywanie
> z /lib/modules/version-release_stare/misc/* do /lib/modules/version/misc.

/me się nie zgadza na takie kombinowanie.
UTS_RELEASE powinno być rozszeżone o informacje o release pakietu i SMP
np:
2.4.17smp-1 (albo 2.4.17-1smp)
2.2.20-11
Zdaje sobie sprawe z tego, że po każdej zmienie release należy
przebudować moduły, jednak tylko takie podejście zapewni nam największą
spójność.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak