kernele i moduły

Śro, 20 Lut 2002, 13:48:26 CET

Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> writes:

> /me się nie zgadza na takie kombinowanie.
> UTS_RELEASE powinno być rozszeżone o informacje o release pakietu i SMP
> np:
> 2.4.17smp-1 (albo 2.4.17-1smp)
> 2.2.20-11
> Zdaje sobie sprawe z tego, że po każdej zmienie release należy
> przebudować moduły, jednak tylko takie podejście zapewni nam największą
> spójność.
To sprowadza się jedynie do wprowadzenia zależności od release. Ja nie widzę
problemu ale to będzie równie strasznie brzydkie ;\

Ale dobra, jeśli nie będzie innych opcji to zacznę wprowadzać to w życie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr