kernele i moduły

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 20 Lut 2002, 14:04:27 CET

On Wed, Feb 20, 2002 at 01:57:58PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Przy okazji:
> Konstrukcje typu Conflicts: kernel-inny-niz-ten-z-jakim-budowane są
> bardzo nie dobre ponieważ uniemożliwiaja posiadanie kilku wersji jądra z
> pakietu. Requires: kernel-dokładnie-takie-z-jakim-budowane rozwiązuje
> sprawe.

Lepiej Prereq:, żeby nie było problemu np. z depmod[1]; zwłaszcza jeżeli nadal
mają być symlinki do katalogu bez release (ale jeżeli moduły spoza kernela
będą w katalogach z release, to symlinki nie mają już racji bytu).

[1] BTW: depmod powinien być robiony dla jądra do którego są instalowane
moduły, a nie aktualnie używanego, jak jest teraz...

> Oczywiście jak jest --without distributed_kernel czy jak tam to
> się zwie to tego Requires by nie było.

dist_kernel bodajże.

--
Jakub Bogusz