kernele i moduły

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 20 Lut 2002, 13:57:58 CET

On Wed, Feb 20, 2002 at 01:48:26PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> To sprowadza się jedynie do wprowadzenia zależności od release. Ja nie widzę
> problemu ale to będzie równie strasznie brzydkie ;\
>
> Ale dobra, jeśli nie będzie innych opcji to zacznę wprowadzać to w życie.

Przy okazji:
Konstrukcje typu Conflicts: kernel-inny-niz-ten-z-jakim-budowane są
bardzo nie dobre ponieważ uniemożliwiaja posiadanie kilku wersji jądra z
pakietu. Requires: kernel-dokładnie-takie-z-jakim-budowane rozwiązuje
sprawe. Oczywiście jak jest --without distributed_kernel czy jak tam to
się zwie to tego Requires by nie było.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak