Build log: sylpheed-claws.spec

Śro, 20 Lut 2002, 16:56:18 CET

On Wed, 20 Feb 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Przecież iconv() obsługuje UTF-8. Parę innych kodowań też.
> Mnie nie przekonałeś.

Też nie jestem pzrekonany do tego dlatego z instalacja jconv i puszczeniem
ponownie sylpheed-claws na buildery się wstrzymujemy do momentu aż nie
bezie pewności że jest to niezbędne. Przy braku takiej pewnosci byłbym
żeby zrobić bconda na jiconv tak jak to jest zrobione w sylpheed. Po za
tym .. czy sylpheed i sylpheed-claws nie powinny mieć wzajemnie Obsoletes
?