Build log: sylpheed-claws.spec

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Śro, 20 Lut 2002, 18:03:51 CET

Dnia Wed, 20 Feb 2002 16:56:18 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>Też nie jestem pzrekonany do tego dlatego z instalacja jconv i
>puszczeniem ponownie sylpheed-claws na buildery się wstrzymujemy do
>momentu aż nie bezie pewności że jest to niezbędne. Przy braku takiej
>pewnosci byłbym żeby zrobić bconda na jiconv tak jak to jest zrobione w
>sylpheed. Po za tym .. czy sylpheed i sylpheed-claws nie powinny mieć
>wzajemnie Obsoletes?

Przy tworzeniu sylpheed-claws.spec dałem wzajemnie Conflicts. Aktualnie te
pakiety nie mogą być zainstalowane razem, bo nadpisują sobie pliki.
Powinnno być Obsoletes ?

I jeszcze pytanie. Jeśli usuniemy BuildRequires:  libjconv
a nadal będzie w %configure --enable-jconv to wtedy skompiluje się po prostu z iconv ?
I będzie obsługiwać UTF-8 ? Bo jeśli tak to IMVHO BuildRequires:  libjconv będzie chyba niepotrzebne.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX