Build log: sylpheed-claws.spec

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Śro, 20 Lut 2002, 18:44:52 CET

Dnia Wed, 20 Feb 2002 17:22:57 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>Nie wiem co powinno być .. to zależy od tego co ma być :)
>Jezli na danym systemie ma być zainstalwoane sylpheed-claws albo
>sylpheed i instalacja jednego powinna usuwać drugie to w takeij sytuacji
>żeby to w porstyy sposób umozliwić te dwa pakeity powinny mieć na wzajem
>regółki Obsoletes.

A więc zmienię.

>Usuwając libjconv-devel z BuildRequires powinn być też usuwane
>--enable-jconv a parametrów skryptu. Jeżlei nei masz pewności na razie co
> do statusu jicnv to rdziłbym to zrobić w sylpheed-claws.spec dokąłdnie
> tak samo jak w sylpheed.spec czyli dać bcond na jiconv z wyłaczniem
> domyślnym budowanai wsparcia do tego.

Hm, chyba kompilowałem clawsa z --enable-jconv nie mając zainstalowanej libjconv-devel i claws działał.
libjconv-devel jest chyba, jak to pisał qboosh, nakładką, która daje jakieśtam japońskie kodowania.

Hm....na razie chyba dam bcond, tak jak w sylpheed.

>O ile sylpheed poprawnie posługuje sie funcjlą iconv() która jest w glibc
> to UTF powinien być obsługiewany na dzień doby.

Trzeba by sprawdzić. :)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX