Build log: sylpheed-claws.spec

Śro, 20 Lut 2002, 17:22:57 CET

On Wed, 20 Feb 2002, ZyTeK wrote:
[..]
> Przy tworzeniu sylpheed-claws.spec dałem wzajemnie Conflicts. Aktualnie te
> pakiety nie mogą być zainstalowane razem, bo nadpisują sobie pliki.
> Powinnno być Obsoletes ?

Nie wiem co powinno być .. to zależy od tego co ma być :)
Jezli na danym systemie ma być zainstalwoane sylpheed-claws albo
sylpheed i instalacja jednego powinna usuwać drugie to w takeij sytuacji
żeby to w porstyy sposób umozliwić te dwa pakeity powinny mieć na wzajem
regółki Obsoletes.

> I jeszcze pytanie. Jeśli usuniemy BuildRequires:  libjconv
> a nadal będzie w %configure --enable-jconv to wtedy skompiluje się po prostu z iconv ?

Usuwając libjconv-devel z BuildRequires powinn być też usuwane
--enable-jconv a parametrów skryptu. Jeżlei nei masz pewności na razie co
do statusu jicnv to rdziłbym to zrobić w sylpheed-claws.spec dokąłdnie tak
samo jak w sylpheed.spec czyli dać bcond na jiconv z wyłaczniem domyślnym
budowanai wsparcia do tego.

> I będzie obsługiwać UTF-8 ?

O ile sylpheed poprawnie posługuje sie funcjlą iconv() która jest w glibc
to UTF powinien być obsługiewany na dzień doby.