instalacja z iso

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Pią, 22 Lut 2002, 12:18:18 CET

Hej

Zdarzylo mi sie instować pld z cdromów
obrazy iso stare (ze dwa miesiące mające)

instalator zachowywał sie dziwnie.
Zabraklo mi opcji: zajmij całą dostępną przestrzeń, i wyswietlania
rozmiaru partycji w blokach (dajcie mi choćby jako opcję starego
dobrego fdiska), ale to już pewnie poprawione nie mialem
okazji sprawdzić aktualnej wersji

zapragnąłem dodac rpm-build - jest na płytce - hura rpm -Uhv i ..
wymaga paru innych pakietów - ok ... ale nie ma ich na płytce :(,
są na drugiej to samo z perl-devel. Na szczęscie nie musiałem
instalować nic więcej.

czy jest jakiś klucz przyporządkowywania pakietów
na pierwszy lub drugi cd?

pewnie nie da sie zupełnie rozdzielic pakietów na dwa
rozłączne zbiory ze względu na zależności, ale można by sie
postarać jakoś zminimalizowac ten problem?

Jest jakiś jedynie słuszny kierunek
rozwoju "w tym temacie"?

--
Jacek Rembisz