ftp.pld.org.pl

Pią, 22 Lut 2002, 12:57:33 CET

On Fri, 22 Feb 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:]

> nie sądzę.

> ./builder publicfile.spec zamiast proftpd.
> ale w/g mnie rsyncd dobija maszynkę.

Nie za bardzo. Wczoraj 22-24tą z Tajlandii i Argentyny były ciągnięcia że
tak powiem "masowe" (ile wlazło połączeń i każde ciągneło jeden plik).
W zwiazku z tym że do obu lokacji połczenai były ze stratami 20-50%
pakitów to po nawiązaniu połczenia zainicjowane proftpd dostawały po
minucie z kawąłekim IDLE i to to tak nabijało zarówno obciąenie systemowe
jak load.
Nie miałem za duzych uprawnień i mogłem tylko bić te połącznie (w pentelce
co minute grep z panem awkiem kilowali co trzeba.

IMHO trzebaby zmniejszyc limit na ilość połączeń z danego adresu. Nawet z
.pl często widać takie ciagniecia przykładow na jakieś SDI przez różne
akcelaroatowry z których tylko jedna czy dwie sesje idzą z sensowną
prędkoscią a resztaw i tak wisi bo poprostu po drodze jest przewężenie
rurki.