PLD 1.0 a sprawa polska

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Sob, 23 Lut 2002, 14:04:11 CET

On Sat, 2002-02-23 at 11:20:47, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> W PLD nie ma opiekunów pakietów.

Ahh, no tak. Uznajmy, że jest to funkcja przechodnia.

> PLD to jest takie coś gdzie nie ma reguł.

Mam nadzieję, że troszkę jednak przesadziłeś :)
Nazwijmy to "zaleceniami", czy jakkolwiek inaczej. Rzecz w tym, czy
developerzy zainteresowani są w ogóle problemami z i18n i stanem
lokalizacji, czy też uznają swe zadanie za zakończone z chwilą, w której
najnowsza wersja programu "się kompiluje", a może nawet uruchamia.
Chętnie pomógłbym przy usuwaniu tego typu problemów (oczywiście tak, aby
korzyści z tego odczuwali użytkownicy wszystkich dystrybucji), ale nie mam w
zwyczaju uszczęśliwiać kogokolwiek na siłę.

> Z jednej strony to bywa
> dobre, z drugiej jest okropne. Jak dla mnie to najpierw trzeba by
> bardziej sformalizować ,,władzę'' w PLD czyli np. komitet sterujący
> i dopiero zabierać się za konkretne reguły. Niestety są osoby
> przeciwne takiej formalizacji.

Do Waszej polityki się nie wtrącam... :-)

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero